Rabu, 10 April 2013

SaHabaT SeLaMa2Nya


Betul, betul, betul.. 
Ntah kenapa rindu sangat pada sahabat2 yang jauh di sana.. 
Terimbau kenangan kita bersama..
Walaupun ade manis, pahit, masam, pedas, tawar dan sebagainya
Namun kita harus akur sebab itulah kemanisan dalam persahabatan..
Bila bercerita pada sahabat, macam2 kan perangai yang kita jumpa kan..
Normallah klu kite bergaduh.. tp semuanya kita buang ketepi sebab kita sentiasa menyayangi SAHABAT sampai bila2..
Tak aku nafikan sahabat tu penting dalam kehidupan, kalau xde dia maka suramlah perhubungan,kuranglah kasih sayang..
Rakan yang ketawa mudah dicari, tapi rakan di kala sedih memang sukar nk jumpa..
Kenapa, mengapa?? x dptlah nak aku tafsirkan.. sbb aku tahu, aku bukanlah se'perfect' sahabat yang dicari..

So,sesekali layan lagu "SAHABAT" daripada Kump. Padi mmg mengasyikkan.. dan aku tujukan khas lagu tersebut buat SAHABAT2 yang aku kasihi.. 


ok..mmuuaaahhh!!!

- klu nak attach pic2 sahabat mmg smpi esok pun x siap.. i kan ramai kawan.. he3..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan